vrijdag 23 oktober 2009

Uitprobeersel

Godallemachtig, wat een lang saai stuk was dat vorige logje!
Nah. What makes it out. Ik had laatst eens gelezen dat je moet durven lelijke dingen te maken. Hoort allemaal bij het creatieve proces. Lekker vrij, dingen uitproberen. Ik vond het een goeie. Dus, mensen - u bent gewaarschuwd. De komende tijd eens niet slechts het allerbeste, het neusje van de zalm op webloggebied.

Daarover gesproken, lezen jullie nog weleens Paulien Cornelisse en Jacq Veldman, en NynkedeJ? Sylvia Witteman?

God wat moet ik altijd hard lachen om die vrouwen. Ik zou graag eens bier met ze drinken. En dat de mensen dan zouden zien dat ik ze kende en dat ik daardoor heel interessant zou worden gevonden. Haha. Laatst kwam ik NynkedeJ een keertje tegen trouwens. Ik zei dat ik haar kende en dat ze hilarisch schrijft en dat de zure zeikerds van een Viva vrouwen bittere zuurpruimen zijn, met heul stomme reacties op haar stukjes. En toen hoopte ik dagenlang dat Nynke over mij zou schrijven, maar dat gebeurde toen niet.

Afijn, ik ben dus niet bang om lelijke dingen te schrijven.
Dat is ook wat waard.

1 opmerking:

gewebkijk zei

ken je manon ook..?
http://manonsikkel.wordpress.com/