woensdag 3 juni 2009

Yeeaah

Tijd voor actie. Zooi in mijn kamer, honger in de maag en slaap in de kop. Ik gaf mijzelf een figuurlijke schop onder de kont. Daar moest een muziekje onder!

Het werd Little Green Bag. Doet het altijd goed. Onbeschaamd meedoen met George Baker's geile, schorre 'yeaaahhh'. Beelden van Michael Madsen die vrolijk een oor afsnijdt, worden sinds kort steevast vergezeld met die van J., die ook de ‘Yeaaah’ goed beheerst. Als juf van groep 3, buiksprekend met een roze handpop vogel (zoiets ongeveer) in haar hand.

Ik wou dat ik zo’n juf had. Laatst vertelde ze dat ze een tekening had gekregen van Sterre (of Anne-Sophie, Lola of Vlinder), waarop stond: ‘Juf ik hou van jou. Gr. Sterre.’

Dat kan niet mooier toch?

5 opmerkingen:

Janneke zei

Dat is lief van je!

Ben zei

Ïk vind "George Baker" en "geil" twee moeilijk verenigbare begrippen. Brrrr, snel aan iets anders denken :-)

Maarten zei

Dus ga je nu juf worden?

Python zei

Ja, veel (jonge) kinderen zijn heel spontaan en dat maakt werken in het onderwijs nog steeds leuk!

Floor zei

@Maarten: Neh. Dat niet. :)