vrijdag 4 december 2009

Parship perikelen

Vooruit, de combinatie van veelbelovende verhalen uit de omgeving (internet daten stom vinden is zó 2008) en de aanbieding van een goedkoop proefabonnement maakte dat ik de gok waagde. Hoppakee, eens kijken wat het is.

Natuurlijk is het niks.

Volgens Parship zelf wel trouwens, mijn inbox stroomt over van 'opvallend goede matches' en 'zeer veelbelovende' profielen van heren die - net als ik - hoog opgeleid (jaja) en gelegenheidsrokers zijn. Maar O boy! Snápt Parship dan niet dat ik afhaak bij mannen van 165 cm? Of bij profielen waarin de door Parship bedachte zinnen als 'ik erger mij aan' - worden afgemaakt met teksten als 'Opgefokte, kortzichtige mensen, gemakzucht en oneerlijkheid' (Booooring).

IK daarentegen heb natuurlijk een profiel dat een ieder zal aanspreken: met aantrekkelijke profielfoto's, origineel en grappig aangevulde Parship zinnen en een indrukwekkend interessant persoonlijkheidsprofiel. Mijn eigen profiel check ik ook regelmatig nog even, uit een soort ijdelheid denk ik. En dan lach ik nog even om mijn eigen aangevulde zinnen, en dan denk ik dus echt 'nou. als ik een man was zou ik mij zeker een berichtje sturen.'

Ja, dat wordt wel wat, daar op internet.

Geen opmerkingen: