woensdag 28 oktober 2009

En het gesprek ging zo van

Ik had trouwons van de week nog sla gemaakt, maar Maikel die zegt hij zegt oma ik lust het niet - ja dat wist ik ook niet hoor, maar ja hij lusten et niet.
- ooh ja ja ja ja ja jaa
Maarja dat kwam ik doe dat dan met geitenkaas hè, ja en dat vinden ze dan niet lekker
- lekker jaaaa ja ja ja
En dan doe ik er tomaatjes door en olijven, ik heb er nooit iemand over horen klagen hoor, dat zeg ik je heel eerlijk. Ik vind t zelf ook altijd erg lekker maar ja.
- Heerlijk ja ja ja ja. Ja hoor, ik vond hem ook heerlijk.
Ja toch?
- Heerlijk Jaaa zeker ja ja ja ja ja.

(...)

- Zat er nou ook kip in die soep vanmiddag?
Jaaa vólop, zeker. Jaa zeker, was ook lekker hè?
- Ja ja ja ja ja ja

(...)

Ik was trouwons van de week nog wezen eten bij Jansen
- Oooh ja ja ja ja ja ja
Maar ik heb het niet gezegd hoor, dat ik die griepprik niet heb genomen
- nomen nee nee nee nee nee

3 opmerkingen:

Jowi zei

zouden de dames op dieet zijn? :)

Niels zei

Dat je dit stukje dus hardop gaat lezen. Twee keer. Ken je dat?

Rose zei

En tomaten En olijven En geitenkaas? Onvoorstelbaar.