woensdag 12 augustus 2009

Kriebels en adrenaline

Ik zocht en ik klikte. Ik klikte en vergeleek. Klikte door en opeens kwam er €10,- bij. 'Nou, vooruit dan maar' dacht ik. En toen nog eens €15,-. Administratiekosten, belasting. Annuleringsverzekering. Het had me een zomer werken gekost, wandelingetjes met bejaarden, oude billen wassen en Tafeltje Dekje maaltijden eten.

Maar dan heb je ook wat.

Ik klikte door, zei van ja ik ga akkoord en koos iDeal. Nog een enkele klik en ik was rond. Een klein fortuin lichter en een adembenemend vooruitzicht rijker.

Check dit:

En waar kijken jullie naar, beste mensen?
Jullie zien zomer in december. Het wordt de jaarwisseling in Buenos Aires, om precies te zijn.

En is dat alles? Nee!
Want kijk:

Patagonië!
Vandaar die kriebels dus.
En adrenaline! Oeh!

3 opmerkingen:

Neeltje zei

Oooh! Floor! Jij gaat MIJN droom waarmaken! Als ik de loterij win, kom ik je achterna!

Ben zei

Ik weet niet of ik er oude billen voor zou gaan wassen, maar ik ben toch wel enigszins ontzettond afgunstig :-)

Niels zei

Doe mij maar Groningen.